lördag 13 november 2010

Bröllop på Mauritius







Godmorgon lördag!



Ser det ut såhär utanför ert fönster? Nästan? :-)
Hos mig duggar det, men det gör det snart inte längre hos vissa....

Nu i helgen åker en av mina bästa vänner,
S, till Mauritius för att gifta sig med sin M.




Wedding Cake Pictures




Det är helt stort att de efter att varit tillsammans sedan tidigt under studietiden, nu ska bli man och hustru.
Man och hustru, det låter vackert och fint tycker jag. Jag vet att du funderat mycket över packning och alla förberedelser S, men nu kan du snart bara slappna av och njuta av den härliga tid på paradisön som väntar.


Att åka iväg tar ju bort en del av hetsen kring planeringen av ett bröllop så nu
behöver du ingen weddingplanninghjälp :)






Jag önskar dig och M ett fantastikt bröllop och tid borta!
Jag ser redan massor fram emot att träffas igen för att höra allt och se bilder.




Jättekram till er alla!





 Images courtesy of: Weheartit.com, Amazingweddingplanner.com, Thecookduke.com

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥