lördag 9 oktober 2010

Vi måste ha bokstäver...




....sa killen plötsligt. Han låg och bläddrade i Plaza Interiör och fastnade för bokstäver som dekoration. Eftersom vi heter Magnus och Marie borde vi ju ha M&M :) Gissa om jag kommer att vara sugen på jordnötsgodis för jämnan!






Jag har också blivit lite sugen på mörklila i gästbadrummet
Undrar om det skulle vara fint till det ljusblå klinkergolvet som ligger....
 Lila och blå toner kan ju vara väldigt fint ihop i andra sammanhang, som i dessa bilder!









Efter en jätteskön dag ute i solen och en supergod middag: Tortellini della Casa ( kärleksfullt kopierad efter restaurang Da Vincis paradrecept ) är jag nu rätt nöjd och lite slö. Ska försöka att njuta av sista lördagskvällen i lägenheten. Skumt att tänka att varje kommande dag fram tills jag flyttar nästa lördag är den sista. Snyft och hurra på samma gång!




Ha en skön kväll!






Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥