söndag 24 oktober 2010

Margretetorp




God kväll!



Det här blir ett snabbt inlägg för jag har nyss kommit hem med tåget från helgen i Skåneland. Massa god mat och gott sällskap i härligt lantlig miljö - väldigt avkopplande ♥ Hjorten vi åt igår som en av fem!!! ( magen bad om nåd redan efter två ) supergoda rätter, var nog det bästa jag ätit på väldigt länge. Det vattnas fortfarande i munnen när jag tänker på den.





 Vinslottet på riktigt. 
Visst är det ganska likt vykortet jag la ut i förra inlägget?
Det är så roligt när saker är lika fina på riktigt som på reklambilder.


Vi tog en promenad runt gården och jag ville fota allt.
 Just igår var jag dessutom inte ensam om att ha fotofeber för killens mamma fick en kamera i present och systern hade också kameran redo.







Vädret var inte alls kanon, men det gjorde inte så mycket.
Det var så skönt att komma bort att man ändå bara njöt.





Gäääsp, nu ska jag gå och lägga mig.
Kram och hejdå!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥