onsdag 6 oktober 2010

Konsten att kurera sig



Usch, nu är det verkligen förkylningstider!
Hoppas att ni klarat er och mår bra


Det känns som att alla omkring en är lite skruttiga och så även jag. Fast jag är nästan, nästan helt övertygad om att det går att mota tillbaka med te, vatten, vila och så lite Ben & Jerrys :-) Men först lite fil med blåbär, plockade hemma hos föräldrarna i slutet på sommaren. Visst innehåller blåbär massor med vitaminer?



Fördelen med att vara lite risig är att man kan sitta inne och kura med gott samvete. 
Jag passar på att surfa lite mysiga höstkläder från Marc O´Polo.






Jag gillar bilden längst ner till vänster massor! Mössa och stor halsduk och en jätteväska att lägga ner dem i när man kommer in är ju både grymt mysigt och praktiskt! Sen är stövlar med skaft som räcker över knäna med på höstens klädönskelista.


Nu ska jag se om glassen (Chunky Monkey) hunnit tina så att den blir sådär lagom krämig god...



Ha en skön kväll!






Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥