fredag 1 oktober 2010

Fire up!




Halloj!


Även om jag inte själv vågar ta ut svängarna vad gäller färg, tycker jag ändå att det är så fint med annat än vitt och pastelliga toner. Jag hade gärna krupit upp i fåtöljen ovan med en whisky eller kaffekopp. Raka motsatsen är då eldstaden på bilden nedan....






Sen hittade jag ett väldigt vackert hem i Hus&Hem, där de också hade en eldstad. 
Reportaget hette Österlen på franska och visst ser det härligt ut!







Jag är så sugen på att ha en köksö, kanske som i detta hem, men är osäker på om det kommer att få plats. Och titta på fårskinnsfällarna...supermysigt, de gör helt klart att rummet känns varmare.


Vad spännande det ska bli 1/11, då vi får nyckeln till huset!




Images courtesy of New York condo Loft, Kiki interiors

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥