lördag 2 oktober 2010

Är det bara jag.....


 
...eller är dessa vackra kvinnor rätt lika?


Tänkte på det häromdagen när jag tätt inpå såg avsnitt av Rizzoli & Isles och Gilmore girls. Det är faktiskt inte helt självklart att skilja Laurel Graham i GG från Mary-Louise Parker i Weeds. Även Angie Harmon i R&I har en dubbelgångare; Sandra Bullock.


Brunettkvartett helt enkelt!


Jag har börjat få gråa hår som jag hittills dolt med ljusa slingor. Men nu....nu börjar de föröka sig till ett antal som gör att jag inte längre orkar rycka bort dem. Funderar därför på att byta taktik och  istället färga håret mörkbrunt inför vintern. Efter att ha sett hur snygga vissa andra kan vara i den färgen kanske det får bli så :)




Visst kan man förena nytta med nöje, jobb med intresse.

Coolaste mamman som alltid klarar skumma situationer.

Varm mor-dotter-relation. Ser fram emot mammabesök till helgen!




Idag har jag hjälpt några vänner att flytta och sedan kört egna lådor till förrådet för att sedan fortsätta till IKEA. Efter att dessutom ha tvättat bilen och tvättat är jag nu fullkomligt utpumpad!!! Ikväll får det bara bli slötittande på TV och vem vet... kanske dyker ett Weedsavsnitt upp i rutan :)


En kanonkväll till er!




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥