tisdag 28 september 2010

These boots are made for walking...


...and that´s just what they´ll do :)




Köpte dessa förra hösten och nu börjar det snart bli dags att plocka fram dem igen. Nu när det är lite kallare ute har jag märkt att jag gärna väljer kvällspromenader och thé framför någon mysig serie på TV:n istället för att ex gå ut och äta middag.




Men om man ska ut på långpromenader i Göteborg behövs verkligen skor som klarar både regn och kyla. Dessa kängor från Blundstone blev genast storfavoriter för att de är så sköna men också för att jag känner mig fin i dem. Klockrent till klassiskt jeansblå stuprörs-Nudie och varför inte en gubbakeps ;-) Fast egentligen tror jag att de hör hemma i ett stall eller på den engelska landsbygden...











Nu väntar blåbärsthé och soffa :)
Til tomorrow!




Images courtesy of Blundstone, Barbour



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥