onsdag 29 september 2010

Mysigaste sjalarna!





Igår blev jag kär.....i en sjal ♥
 

Det var på Raglady det hände, där såg jag den mjukaste, mysigaste sjal man kan tänka sig. Ester Elenora gör denna ljust gammalrosa Isabelsjal i perfekt trekantsmodell. Verkligen hur fin som helst. Det enda som var fel var priset - 600 kr. Just nu känns det mer som att man vill lägga pengarna på huset så det blir ingen sjal för mig... men kanske för någon annan lycklig :) Vet att vännen S skaffat en sådan fast i  färgen beige-grå, också den jättefin!





Jag får istället börja använda min gamla trotjänarsjal från Day Birger et Mikkelsen. Den är faktiskt nästan likadan ( iaf i färgen :) ) som EE:s fast tyvärr lite mer kliig för att den är i ull. Day har annars också både fina kläder och inredning. Och de är väldigt duktiga på att göra fina modefoton. Titta bara på bilderna nedan från tidigare kollektioner.







 

 Nu ska jag surfa lite eldstäder och försöka få inspiration till hur vi kan möblera i huset. 


Ha en härlig kväll!
Marie



Images courtesy of Ester Elenora, Day Birger et Mikkelsen

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥