torsdag 16 september 2010

Fint från Ceannis

 
 
Halloj!


Pust! Nu har jag äntligen gosat in mig i soffan efter att packat och burit massa flyttlådor. Jag kan verkligen inte förstå hur jag lyckats samla på mig så mycket. I källarförrådet hittade jag en galen blandning av sovsäckar, sandlådehink, julpynt, skidor och min fina svarta kavaj med fåglar som varit borta jättelänge :) 

När jag var på stan senast såg jag massor av fina väskor och kuddar och flera av dem var från Ceannis. Eftersom jag just nu är väldigt inne på lila och turkost och alla nyanser däremellan var det klart att jag skulle falla för de otroligt vackra kuddarna med lövmönster. Undrar om killen skulle gilla dem...hmmmm... 


 



Ha en skön kväll!
ses imorn


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥