tisdag 14 september 2010

50% på La Redoute


Kolla stövlarna! Så skönt att kunna dra upp dem över knäna.


 
Godkväll!


Äntligen har vi varit hos banken och bestämt hur vi ska göra med huslånet, gemensamma konton, sparande och allt det där som man kan få lite ont i magen av om man inte har koll på. Men allt kändes jättebra när vi gick därifrån och nu slappnar jag av med ett engelskt leta-hus-program på kanal 8 och nya glansiga tidningar...Mys!

.
.
I senaste numret av Damernas Värld följde det med ett erbjudande från LaRedoute. Man får köpa en vara för halva priset! Jag behöver verkligen inget just nu men titta skadar ju inte :) Jag kommer ihåg när man var liten och postorderkatalogerna (använder man ens det ordet längre?)  dunsade ner i brevlådan....   det var ju jättespännande!! Så satt man och pekade, valde och klurade på om man skulle be om lila eller ljusgula cykelbyxor :) Ibland kan jag sakna den där känslan av förväntan man hade när man öppnade en helt pinfärsk katalog. Fast det är ju så himla smidigt med internet! Annars hade jag ju inte kunnat visa de här bilderna....  


















Beige and blue = not dull at all
.


Jag nästan längtar efter evighetslånga halsdukar som man kan linda massor av varv.
Och kolla bilden nedan...cool men ändå kvinnlig jacka = perfekt! 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥