lördag 7 augusti 2010

Vårt nya hem



Godmorgon!

Vad skönt det är att vakna utan att behöva gå till jobbet! 

Jag verkligen stornjuter av dessa sista skälvande morgnar. Fast det känns faktiskt inte så trist att börja jobba trots allt. Det ska ändå bli lite kul att komma tillbaka och träffa alla igen och höra vad de gjort för roligt under ledigheten. Fast om jag finge välja skulle jag gärna ha sovmorgonskänsla varje dag :)

Tidigare i veckan såg jag ett nummer av Vårt nya hem i möbelaffären Svenssons i Lammhult, som jag verkligen fastnade i. Den var inte bara snygg utan innehöll även massor av roliga reportage om både inredning, mat och mode ( fast med klar betoning på inredning ). Igår såg jag sedan denna tidning i affären och nu sitter jag och bläddrar i ett eget ex. Massor av fint som man vill ha!!!


Foto: Vårt nya hem

Foto: Vårt nya hem

Jag som är en inbiten anhängare av vitt och ljusa färgskalor när det gäller inredning, blev färgen till trots lite kär i den här bilden. Svart är ruskigt snyggt det med och särskilt om man vill framhäva ex trämöbler och ljusare detaljer.


Foto: Vårt nya hem




Inredning är så mycket roligare nu när man snart har ett helt hus att fixa med. Och sen ska vi inte glömma trädgården! Det ska bli jättekul och jag vill inte vänta!!










Idag blir det kanske Liseberg och sedan inflyttningsfest hos M och S i Kungsbacka. Bäst att sätta fart så att man hinner slappa lite till innan :)

Ha en härlig lördag!













Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥