söndag 15 augusti 2010

Äntligen söndagkväll


Pust vad skönt att sitta ner och titta lite på tv! 




Helgen har verkligen varit intensiv.... 

Jag har beredskap och det har gjort att jag varit lite på helspänn hela tiden och inte riktigt kunnat slappna av och njuta av sovmorgnar och fint väder. Det har även blivit en del jobbande och just när det körde ihop sig lite ringde killens mobil och han fick höra att brandvarnaren i hans lägenhet pep.


Superläskigt!!!

Bränder är jätteobehagliga och när vi skulle låsa upp dörren till lägenheten, flimrade gamla anslagstavlans rekommendationer om hur man ska bete sig, förbi i ljushastighet. Men det var ingen brand utan bara brandvarnaren som var trasig. TUR! Brandbil och ambulans kunde återvända tillbaka och vi kunde slappna av :)

Innan samtalen hann vi som tur var äta en mumsig pannkakslunch




Efter lite fruktsallad och avvinkning av killen har jag nu fastnat framför Pursuit of happiness, som verkar vara en äkta feel-good-rulle. Precis vad jag behöver nu! Det enda som saknas är finaste killen ( miss you dear ), fast jag vet att han är lugnare hos sig, där han kan hålla koll på brandvarnarna ♥


En riktigt skön kväll önskar jag er!
KRAM



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥