onsdag 18 augusti 2010

Ögongodis?

Foto: Bodyshop


Godmorgon!


Har ni sett Bodyshops senaste.... ögonmakeup som bakas i ugnen
precis som kakor?

Idén ät tydligen att pigmenten intensifieras genom att ex en ögonskugga bakas i ugnen på låg värme under en längre tid, typ 24h. Visst kan man tänka sig det....mer vätska hinner försvinna och den färg man får kvar är mer koncentrerad. Bodyshop säger också att denna makeup kommer att sitta längre -hur bra som helst! 

Jag blev jättesugen på att prova trots att jag så sällan använder ögonskugga, faktiskt knappt mascara heller. Om det hade gällt ett nytt läppstift vet jag att mamma säkert hade testat ♥ 
( Åh, nu var det så himla längesedan jag var hemma -längtar massor!!! ) 
( Måste bli av snart. )


Foto: Bodyshop

Titta vad fint det ser ut!
Jag tänker lite på de franska bakverken macarons, som också finns i massor av härliga färger.

Detta kan man kalla äkta ögongodis!


 

Nu blir det iväg till jobbet, samåkningsbilen väntar!
Sen ikväll kanske jag och S och A ska se The Ark på Liseberg.
Håll tummarna för uppehåll.

Ha en underbar dag!
KRAM
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥