fredag 6 augusti 2010

Fredagsseg...

Godmorgon! 

Efter en drinkkväll igår är jag rätt trött idag och har tillbringat hela morgonen i sängen och tittat nyhetsmorgon och allt annat hyfsat intressant och lagom lojt på TV:n. Det kanske inte låter super men det är faktiskt hur mysigt som helst och regnet utanför gör att man inte ens behöver ha dåligt samvete över sin slapphet :)



Efter supergoda lammspett på Tara's gick vi vidare till Tranquilo som firade femårs-jubileum. Och är man där bara måste man ju testa deras läskande caipirinha och sen något mer och sen.... Det är verkligen så himla skön stämning där. Färgerna som är rosa och turkost ( jo, mina favoriter för tillfället ) gör att man får karibienkänslor. Lägg sen till skön musik, massor av trevligt och avslappnat folk och man får ett ställe man gärna går till en glad torsdagskväll ♥

Efter gårdagen skulle man kunna tro att jag fått nog med drinkar men det är helt tvärtom och här kommer ett tips på en sommardrink som jag såg i Femina.



 För att göra denna EGO GIRL behöver man 4cl Martini Bianco och en skvätt röd grapefruktjuice i ett champagneglas. Detta fylls sedan med mousserande eller champgne.

Jag kände mig väldigt fin igår och mycket berodde på det fina armband jag fick av klubben + A igår. Jag har tittat på Humanitys arbande hela sommaren men liksom tyckt att de varit lite, lite för dyra. Tur att man då har så snälla vänner som vet ad som gör en glad ♥



Go girls!



Jag känner på mig att detta armband med alla fina budskap kommer bli en väldigt populär följeslagare!

Nej, nu är det dags för lite fruktsallad ( måste ha lite nyttighet också ) innan man måste göra sig i ordning inför en dag på stan med killen syster och B. B fyller år idag och vi tänkte passa på att se Inception på Bergakungen ikväll. Någon som sett den?


Ha en fin dag så länge!!
Kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥