onsdag 25 augusti 2010

Blicka framåt!

Love the baskets in the sky!

Godkväll!


Nu mina vänner, är min tillflyktsort, min borg och mitt hem sålt! Det har varit otroligt spännande och pirrigt idag och jag kommer nog inte att bli helt lugn förrän kontraktet skrivits på. Det känns som att man jobbat mot den här stunden ett bra tag och nu när den väl är här känner jag inte enbart glädje utan även lite nostalgi. 

När jag köpte lägenheten var jag på desperat jakt efter ett boende och tänkte kanske inte att jag skulle bo här såpass länge som fyra år. Men tiden rusar och tänk så mycket härliga stunder jag upplevt här! Jag tror faktiskt att jag för första gången sedan jag bodde hos föräldrarna verkligen har upplevt lyckan av att inte bara bo i en lägenhet utan i ett fullfjädrat hem. Innan jag flyttar måste jag därför göra ett inlägg som är en tribute till lägenheten!

Jag har alltså ca en och en halv månad kvar innan flyttlasset går mot det nya livet. Och varför inte redan nu blicka framåt mot hur det kan se ut där..... Hittade flera fina inspirerande miljöer i Elle Decoration. Visst verkar det lyxigt med större ytor ( framförallt i köket )! Snyft och leende på samma gång :)





Länge leve köksöar!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥