torsdag 1 juli 2010

Romantic Rendez-vous med Indiska

Godmorgon!

Oj vad svårt det är att sova när det är så ljust och varmt ute. Lite extra svårt är det också för att jag och killen håller på att fatta beslut om att köpa ett hus vi tittat på eller inte...

Annars har jag faktiskt drömt om alla fina saker jag sett på Indiska ♥. De har ju en lite färstarkt bohemisk stil som jag tycker mer och mer om. Varför klä sig i svart när man kan vara vacker i färg? Samtidigt är jag lite feg och gömmer mig gärna i klassiskt svart, som faktiskt är väldigt snyggt det med!

En genväg kan då vara att sätta färg med accessoarer och jag har snokat upp några från Indiska som jag väldigt gärna skulle vilja ha!


Jag älskar trekantssjalar för att de är så lätta att bära på ett snyggt sätt. Jag tycker liksom inte att jag får till långa raka sjalar så att det ser helt bra ut. Andra ser ofta så eleganta eller slappt coola ut, när de vad det ser ut som, bara slängt på sig långsjalen, men inte jag.



Påsväskor är ruskigt praktiska när man ska till stranden och den här hade verkligen jättehärlig färg. Jag har redan två favoriter från Hippie Chic, som jag köpte på Corsica när jag var där förra och förrförra sommaren, men man kan aldrig få för många väskor! Eller hur?

Sen tycker jag inte riktigt om att ha dyrare smycken på mig på stranden för att det är så lätt att tappa bort dem när man tar av dem för att bada. Då kan en vacker träring för inga pengar alls vara perfekt ♥

Sist men inte minst såg jag en så fin temugg med tillhörande fat som jag nästan måste ha. Tänk att göra iordning morgonkoppen och ta med ut på altanen i det eventuellt nya huset ( med trädäck som är större än min nuvarande lägenhet ) och bara se världen vakna!
Dagens dilemma blir alltså Hur ska vi göra?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥