lördag 17 juli 2010

Godmorgon fina läsare!

Härliga tropiska nätter vi har nu!

Sitter i mitt kök i lägenheten och lyssnar på regnet. Killen sover ännu och jag har en sån där väldigt skön egen-stund då det känns lite som att jag äger hela världen och att dagen bara är min. Då tänkte jag passa på att dela med mig av några bilder från gårdagens utflykt till Saltholmen. 




Spårvagnsfärden ut var otroligt varm men gick ändå fort. Så är det när man har trevligt sällskap ♥
Vem kan stå emot att köpa iaf en bulle i den här inbjudande vagnen?



En solsnäcka och macka blev det :)




Sen möttes vi av den här fantastiska vyn. 
Jag verkligen älskar det speciella ljus som är vid havet. 



Då kan man inte annat är bli såhär glad!
( varför vill man så gärna fåna sig på kort? )

Efter en stund anslöt även vännen S som efter havet skulle hämta sin vigselring hos guldsmeden. Hoppas att du blev nöjd ♥



 Visst ser det skönt ut! 
Solbrillor, bikini, måsaskri, kallt-vatten-tjut, tidningar, saltstänk och vänner...
Absolutely fabulous!













Sist ut i dagens sommarfotoparad en trogen följeslagare genom åren:
Nalgene!

Den har varit med på så många roliga äventyr och varit så himla bra att jag numera alltid blir glad när jag använder den ( och det gör jag ofta ). 




Dagen avslutades sedan med en helväll på Linnéterrassen, där nyligen hemkomna vännen C & Co. var. Det blev så bra för även killen och hans vänner, glada F med fina flickvännen F anslöt och allt var bara skönt och roligt. 

Idag ska vi alltså bara slappa och kanske titta film :) 

Ha en skön dag!
M


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥