tisdag 22 juni 2010

Första inlägget första dagen...

Ok here we go! Det känns lite pirrigt att börja skriva... hur mkt ska jag dela med mig, vad kommer ni att tycka, kommer någon att vilja titta in här. Äsch det är bara att hoppa in och köra. Vaknade för tidigt men ändå för sent av att fåglarna utanför startat en morgonkör. Ska jobba hemma idag och måste verkligen avskärma mig från det superfina vädret som lockar. Tänk vad skönt att åka ut till havet en stund istället för att sitta inne och knappra på datorn. Det får bli i eftermiddag! Nu -kaffe! Kaffemaskinen från Nespresso är ett av mina bästa köp. Den gör otroligt gott kaffe som smakar som det man får på stan...fast hemma :) Kopparna från Illy fick jag för fyra år sedan på ett café i Rotterdam - de skulle byta leverantör och tänkte slänga kopparna!! Helt galet, de är ju jättefina. Som tur är så fick de ett hem hos mig och är mkt uppskattade för den runda kanten och det tjocka godset som gör att kaffet håller värmen lääääänge.

Kram så länge! Ps.. bilden nedan är vyn från mitt köksfönster. När träden inte är fullt så gröna och lövbärande ser man Sagoslottet och Balder på Liseberg. Vid jul är de helt magiskt upplysta.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥