måndag 29 augusti 2016

Back to business




Hej alla,


Ni har säkert undrat vart jag tagit vägen och ni som inte följer mig på Instagram har nog ingen aning om allt som hänt sen jag skrev sist. Så här kommer en kort resumé...

... sist vi sågs var jag ju nybliven tvåbarnsmamma och sov typ ingenting. Kroppen strejkade och jag visste knappt vasd som var upp och ner längre. Sedan kom sommaren och hösten, de första i vårt nya hus, och vi renoverade massor och försökte komma ikapp samtidigt som vi ville njuta av alla stora förändringar. Det var först i vintras som sömnen för lillknytet föll på plats och energin återvände. Men då hade jag liksom kommit ifrån bloggen. Ni som själva bloggar vet säkert hur det kan bli ibland. Sen snurrade allt fort igen. Jag fick nytt jobb som jag ska göra första dagen på nu på torsdag. Lilleman ska skolas in på förskolan. De sista renoveringsprojekten ska avslutas... och just det....vi hade en härlig vecka på Kreta.

I kort var det ca 1,5 år. 

Kram och vi hörs snart igen (hoppas jag).

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥