torsdag 18 december 2014

Tips för julkorten





Åh, vad jag älskar när julkorten börjar trilla ner i brevlådan!
Det fanns en tid när jag inte alls brydde mig om julkort och mest tyckte att de var jobbiga att skriva och en källa till dåligt samvete. För har man vänner som alltid gör fina kort och som skriver omtänksamma rader som värmer i hjärtat utan att man själv har skickat.... ja, då skäms man. Men nu tycker jag att det är supermysigt att fota mina skatter och sen texta adresser på fina kuvert och vänta på att släkt och vänner ska få korten.





Så i natt när jag hade långvaka med lilleman som inte ville somna, passade jag på att titta Instagram. Och där såg jag en sån rolig idé på hur man kan visa de julkort man fått. Linda/Primula living hade washitejpat en gran och fyllt på med kort på grenarna, lite som jag försökt att göra på vårt kylskåp.

Och för er som undrar så är bilderna från vårt nya hus.
Jag har inte skrivit så mycket om det ännu men det och även bilder kommer snart.

Over and out - christmas shout!

1 kommentar :

  1. Har ni flyttat??

    Gillar också få julkort, lite mysigt.
    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥