lördag 1 mars 2014

Och vinnaren är...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lite sent såhär på lördagskvällen, men förhoppningsvis inte för sent för att göra någon glad, kan jag nu presentera vinnaren av finurliga barnrumsboken.

 GRATTIS HELENA LIZANA!

Alla som kommenterade fick ett nummer i den ordning ni kommenterat och först hade jag tänkt använda en slumpgenerator för att kora vinnaren men sen skrev jag numren på lappar och lät Viktor välja vinnare (mindre vetenskapligt men så mycket roligare).

Så Helena, det är bara att maila mig din adress så kommer boken i början på veckan.
Grattis och ha en fin kväll!

2 kommentarer :

  1. Yeah! Vad glad jag blir! Bra jobbat Viktor ;) Jag tror på att 10-månadersbebisar är minst lika bra slumpgeneratorer som de som finns i datorer.
    Oj vad jag ska drömma och planera och önska och greja. Det blir helt perfekt!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥