tisdag 7 januari 2014

Fashion, party & TV


Idag damp HM-katalogen ner i brevlådan och jag vet inte hur det är med er men jag älskar att se vad som väntar på modefronten i vår. Jag har aldrig varit någon fashionista men jag älskar kläder och har alltid ett öga på fashion weeks. Men hur roligt det än är att följa och inspireras av übercoola, stylish kvinnor som Man Repeller, är det ändå oftast mer praktiska och gångbara klassiker som hittar hem till min garderob. 

Och jag tror faktiskt att årets katalog bjöd på inspiration till en sådan klassiker:
Den vida byxan som ser ut att flöda kring benen när man går. 
Supervacker!

Mer mode blir det ikväll då Hart of Dixie drar igång igen och vi för följa Zoe Hart och hennes outfits.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Men TV-serier och kataloger är inget som åttamånadersbebisar tycker är spännande särskilt länge (om de inte får riva ut sidorna och stoppa dem i munnen förstås) så därför har vi också lyssnat igenom min Kotteparty-spellista på Spotify och dansat och diggat. Hur kul som helst och något man tydligen kan göra jättelänge. En lurig grej är dock att låtar som DEN HÄR är sådana som får busungen att gunga sin lilla kropp och skratta som mest. 

PK? Inte vet jag, men gulligt är det!

"Now shake that ass for me
Shake that ass for me, come on girl
Shake that ass for me
Shake that ass for med, aw girl"

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥