lördag 11 januari 2014

Drömkök

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Härligt med lördag, eller hur!

Idag har vi varit på snabbvisit i Uddevalla för att fira syster och för att titta på några hus under stora visningshelgen. Jag tror inte att jag någonsin kommer att tröttna på att spana Hemnet eller gå på visningar. Det är bara så roligt att se hur andra fixat och löst saker hemma.

I linje med den här inredningssjukan tittar jag just nu även lite extra på kök. 




Jag vet precis vilken känsla jag vill ha (så välkomnande, hemtrevligt och ombonat det bara går) men inte exakt hur man ska få den. Det ska i alla fall finnas mycket arbetsyta, gärna en köksö, och kanske även en inbyggd bänk.



Det strama och strikta passar inte riktigt mig, men det ska heller inte gå till överdrift åt andra hållet.
 Lite lagom rustikt och med en gnutta bistrokänsla hade varit perfekt, som en blandning av de här tre bilderna... I wish!

Men nu blir det kvälls-TV och nattning av min vilda bebis!
På återseende.

Bilder: 1 2 3

1 kommentar :

  1. Så fina kök! Det översta är helt i min smak. Planerar ni att göra om hemma???

    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥