söndag 16 juni 2013

Eskapism

Photo credit

.HEJ.

Har ni en skön helg? 
Jag hade en aningen tumultartad start då jag i fredags trodde att Viktor höll på att dö och körde i ilfart till akuten. För att göra en lång historia kort sov han plötsligt massor och gick knappt att väcka - superläskigt eftersom det aldrig hänt förut! Kasst nog var den första frågan jag fick på akuten om det var mitt första barn...inte om jag tagit tempen eller något annat livsrelevant. Men, men, efter ett tag kom han igång och jag har nog aldrig varit så glad för att höra honom skrika lite.

Sen har vi haft det lugnt och mysigt med besök och massa fika och grill. 
Jag har till och med haft lite hemmaspa med inpackning och bodyscrub. Och som ytterligare grädde på moset har jag lyckats klicka iväg en nätbeställning (bebissaker och ett nytt roligt duschdraperi) och surfat fina   medelhavshem (något jag kommit på mig själv med att alltid göra vid den här tiden på året). Vad säger ni tex om den här underbara utsikten från ett hus i Formentera? 

.kram och ha det gott.Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 kommentarer :

  1. mamma/mormor16 juni, 2013

    Skönt att allt är lugnt med Viktor, mormor blev rejält orolig i fredags innan jag fick se honom och allt var bra.

    Underbar utsikt, avkopplande och drömmande.....

    Ha en skön söndag,

    kram

    SvaraRadera
  2. Vilken läskig upplevelse, skönt att allt var OK! Och vilket duschdraperi, det var ett riktigt fynd, får nog ta mig en kik på rean där på en gång! =) /Hanna

    SvaraRadera
  3. Åh så skönt att allt var bra, det är så klart oroligt när det händer något med de små.

    Finfin utsikt det där. Ser ljuvligt ut! Oxhbroligt duschdraperi!

    SvaraRadera
  4. Fy, så otäckt med Viktor, tur att allt gick bra, det är inte lätt att veta vad man ska göra med de små när de inte kan tala om hur de mår...

    Härliga bilder!!!

    Ha nu en skön söndagkväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥