söndag 18 november 2012

Instaweekend

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Veckan och framförallt lördagen kan nog bäst sammanfattas i snapshots.
En tur till frisören (ännu ingen vettig efter-bild) helgglaminspiration samt en jätterolig dag i Göteborg.

Igår följde jag med M in till stan och när han gick till kontoret strosade jag Avenyn och Vasagatan bort till Haga för att möta upp C på en Nöller-frukost. X km och tusen intryck senare var jag sådär lyckligt trött och hungrig som man bara kan bli av en urskön förmiddag. Det är smått osant hur mycket fint man hittar i kvarteren kring Magasinsgatan och förbi Domkyrkan. En favorit var tavlan över stadsdelarna i Göteborg. Hur fin som helst och hittas förutom på Hvitfeldtsgatan även på nätet.

FIN SÖNDAG

7 kommentarer :

  1. Hej Mia!

    Vilka fina bilder med mys-stämning.

    Vad söt du är i pandaklänningen, som du vet har även jag en och den är en favorit.

    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. man kan inte annat än ha trevligt i de där kvarteren....kul att det "bommat " upp...

    Kram och ha en fin Söndag.

    Pernilla

    SvaraRadera
  3. Härlig helg, du blev fin i håret också såg jag!

    Kramen

    SvaraRadera
  4. Men åh, jag måste ju följa dig på instagram:)

    Hoppas att du har en fin söndagskväll!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  5. åh, försökte lägga till dig på min instagram, men det gick inte... :o(
    Min heter - dagar med smulan.

    SvaraRadera
  6. Ååh, nu måste jag lägga till dig på Instagram :) (Jag heter kikkiblom)

    Hoppas du blev nöjd med håret och får en riktigt skön söndagkväll!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  7. Så kul, du verkar haft en bra vecka! :-)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥