lördag 15 september 2012

ooops...



Jäääsp!

Lördag morgon och gårdagens storm har avtagit.
Kvar finns bara lite lätta vindpustar och nu känns det inte längre som att huset är på väg att flyga bort. Bonuskatten har hittat en myshörna bland alla loungekuddarna (som för övrigt inte verkar behövas mer i år - ska det verkligen bli så?) och ställer motvilligt upp på ett kort.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Jag vet inte om det är så generellt med djur, men de jag har mött har inte varit direkt heltokiga i kameror. I ett försök att värja sig mot mina paparazzinärmanden hände det så.....ooops...kisen trillade emellan kuddarna och såg sådär förnärmad ut som bara katter kan. Och inte blev det bättre av att två morgongalna människor stod och fnissade åt honom.

.ha en fin dag.

4 kommentarer :

  1. Min katt reser alltid på sig och travar fram till mig när jag tror att jag har smugit mig på honom och rattar in kameran.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, nu kommer han definitivt inte undan papparazzin! Vilken härlig katt!

    SvaraRadera
  3. Mysigt!
    Har fått total inspirationstorka till bloggen, får bara inte till ngt..
    Livet är fullt av tokiga barn och hundar som tar all min energi, hi, hi.
    Hoppas du mår fint och njuter!
    Ser fram emot att ses.
    Hur blir det med La?
    Hör av dig om du har tid för fika.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Jag håller fortfarande timmarna för stunder i loungen. Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥