onsdag 8 augusti 2012

Början på en roadtrip




.HEJ.

Jag och M har tillbringat några helt otroligt fina dagar i Skåne och framförallt på Österlen.
Det hela började med en tur till Skanör och Falsterbo och väl i trakterna kunde jag inte låta bli ett stopp hos bloggberömda Märtas i Höllviken, där vi laddade med kartor och turistinfo planerade resan och ringade in ställen som inte fick missas.

Sen bar det av och foton från nästa stopp får jag visa en annan dag. Kanske som en Mina finaste i Skåne.
Nu visas Stolthet och fördom på tvåan och som en total Jane Austen-romantiker kan jag inte låta bli att titta.
Fast ärligt talat...hur mkt jag än gillar den nya filmen finns det inget som klår BBCs tretimmarsversion!


Förresten...
Vad roligt att vi är så många som har samma randiga Lindex-klänning!
Bra smak bloggvänner :D

KRAM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 kommentarer :

  1. Åh vilket härligt ställe du visar och klänningen i förra inlägget är superfin på dig, kram

    SvaraRadera
  2. Åh, haha - minns att jag tyckte Colin Firths version av Mr Darcy var så tjusig att min dåvarande pojkvän nästan surnade till lite..! :-D Men han VAR ju bara så underbar (tycker jag fortfarande)! :-)

    SvaraRadera
  3. Nämen åh så mysigt! Roadtrip är så roligt att åka på! & Skåne, där är så vackert! Va fin du är på bilden! Jag gillar din fläta!

    Ha en fin fin dag!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Så mysigt det låter!
    Skåne har så mycket fint att se.
    Njut vidare!
    Kram vännen
    Lotta

    SvaraRadera
  5. Underbart ställe, där skulle jag gärna sitta en bra stund;) Kram

    SvaraRadera
  6. Så många fina bilder! Ser fram emot att få se mer!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Vilket bra tips! Även om jag bor i Skåne så har jag aldrig hört talas om det, skall skriva upp på min lista över ställen att besöka!
    Hoppas ni får en fin tur!
    Kram Jennica

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥