söndag 28 augusti 2011

Spontanweekend





Hej igen!

Nu är jag tillbaka igen efter ett litet sändningsuppehåll :D
I fredags ringde killen från jobbet och tyckte att det hade varit fint att åka ner till hans föräldrars stuga i Farhult och jag höll absolut med!! Så klockan fyra blev jag hämtad (jodå killen hade packat kläder till mig med - och fått med allt jag kunde tänkas behöva - det ni!) och så tutade vi iväg på äventyr :D


Det är få saker som är så härliga och som ger en sån frihetskänsla som att med färdigpackad bil rulla ut på vägarna. När man dessutom serveras chokladmuffins, pussar och fredagsmusik på färden är det det bästa jag vet! Tänk sen, att lämna jobbet med allt vad det innebär och bara ett par timmar senare kliva ut på en evighetslång sandstrand och andas tångsaltad luft. Det är livet det!






Men nu är vi hemma igen och jag ska baka bröd och dricka kaffe i solen.
Så ses vi ikväll igen för några bilder från en så mysig restaurang i Helsingborg (vi åt lunch där igår)
...

5 kommentarer :

  1. Vilken underbar liten tripp, och så gulligt att han packade och fixade allt åt dig;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ja, skynda dig o drick upp kaffet för det kommer mer regn snart. Har stenkoll på YR och de stämmer än så länge..håller på att måla o spika på Shedet så det brinner i knutarna.
    Fin liten tripp ni gjort!

    Kram från muntergöken!

    SvaraRadera
  3. Åh så härligt!!! Imponerad av packningen. Verkligen.
    Vad mysigt med stuga i Farhult. Det är så fint! Vi har varit där och kikat lite i sommar. Vårt sommarhus ligger två byar bort, i Utvälinge. Det är kanske lite för stort för oss nu när vi har hus i Göteborg också. Det var perfekt att ha hus i Skåne när vi bodde i Linné. En tanke vi haft är att om vi säljer huset i Skåne så kan vi köpa en stuga, i tex Farhult eftersom vi gillar stranden där mycket. Eller i Klitterhus.

    SvaraRadera
  4. Halloj vännen!
    Så härligt spontana och romantiska ni är, underbart mysigt med en liten tripp.
    Kan sakna de där ibland nu när man har fullt hus, ler.
    Restaurangen ser ju toppen ut, kan tänka mig att ni hade mysigt.
    Hoppas vi kan ses snart♥!
    Lycka till imorgon.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Vilken kille som fick med allt du behövde, det måste han väl fått en guldstjärna för :) Vilken fantastisk strand och vilken härlig bild med solrosen. Även om den ser lite ensam ut ;)
    Kram Linda

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥